OMEN nr. 5211/08 10 2013

OMEN nr. 5211/08 10 2013 pentru aprobarea calendarului activităţilor de echivalare pe baza ECTS/SECT a învăţământului de scurtă durată cu ciclul I studii universitare de licenţă.

Descărcaţi aici

About anthropos13

Profesor

Posted on 18 Octombrie 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 32 comentarii.

  1. cei care au terminat sc. postliceala -nu li se echivaleaza studiile?

  2. costache liliana

    Buna ziua!Anul trecut am depus dosar de echivalare si nu a fost aprobat de universitate deoarece mi s-a spus ca nu am cerut echivalare pe PROF. in invatamant primar , desi dosarul meu a fost realizat conform ORDINULUI OMECTS nr. 5553 din 7 octombrie 2011
    pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar
    1. Introducere
    În această procedură se prezintă modalitatea echivalării pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, în vederea ocupării unei funcţii didactice, în specialitate,în învăţământul preuniversitar, in conformitate cu Legea 1/2011 in care se precizeaza-
    III.
    Cadrele didactice încadrate în:
    -înv. gimnazial;
    -în palate si cluburi ale
    copiilor si elevilor
    – Absolventi ai Colegiului de institutori de 3 ani, în înstitutii de învatamant superior acreditat /autorizat provizoriu, cu examen de finalizare a studiilor în institutii
    de învatamant superior acreditate
    * sunt titulari în învatamantul gimnazial / palate
    si cluburile copiilor si elevilor;
     Sa nu fi fost sancţionat in ultimii 5 ani scolari
    incheiati, la care se adauga anul scolar in curs, până
    la data solicitării;
     Sa fi obtinut calificativ FB ultimii 5 ani scolari
    incheiati, la care se adauga perioada din anul scolar
    in curs, până la data solicitării(calificativ partial);
     Să deţină avize şi atestate la data solicitării,
    conform cu metodologia de privind mobilitatea
    cadrelor didactice;
     Sa fi obtinut definitivarea in invatamant;
     Sa detina gradul II;
     Sa detina gradul I;
     Sa aiba cel putin o vechime la catedră de 10 ani.
     Sa detina 90 credite profesionale transferabile
    (CPT) din programe de perfecţionare MECTS;
    Funcţia didactică
    pe care o va ocupa- profesor în învatamantul gimnazial
    Am indeplinit toate criteriile si totusi dosarul a fost respins.Va rog sa-mi spuneti ce se poate face in aceasta situatie si daca e ceva ce nu am inteles in aceasta situatie.Va multumesc!

    • E greu sa va dau un raspuns pentru ca nu cunosc continutul dosarului dumneavoastra care a fost evaluat mai intai la ISJ Buzau atunci cand l-ati depus si apoi la universitate, daca a fost trimis. Probabil stiti ca in acest an, in perioada 21oct. – 20 nov., se depun iarasi dosare de echivalare pe baza ECTS/SECT.

      • costache liliana

        Mi s-a spus ca e in ordine dosarul, a fost trimis la universitate , dar universitatea a comunicat ca trebuia sa cer echivalare pentru prof. in invatamantul primar si nu gimnazial , desi se specifica destul de clar in lege-citez-
        „Funcţia didactică pe care o va ocupa- profesor în învatamantul gimnazial”.Intrebarea mea este daca nu cumva acest dosar trebuia trimis in alta parte decat cele care erau pentru invatamantul primar si daca pot depune alt dosar pentru echivalarea pt. functia -profesor pentru invat. gimnazial.Va multumesc pentru toate raspunsurile pe care le postati atat de repede si la obiect!O zi buna va doresc

      • Ca sa raspund corect, as avea nevoie de mai multe informatii. Cand aveti drum la Inspectorat, treceti si pe la Perfectionare sa discutam.

  3. Am terminat sc. postliceala cu durata de 3 ani in cadrul liceului pedagogic Bacau , dar ne-au fost eliberate certificate de absolvire si nu diplome de licenta .Depun dosar?

  4. As dori sa stiu daca aveti noutati in legatura cu dosarele care au fost trimise spre echivalare in anul scolar 2011-2012.Exista undeva vreo evidenta a cadrelor didactice carora li s-au echivalat studiile atunci? Mentionez ca am facut dosar conform ordinului 5553.
    Va multumesc.

  5. Va multumesc.Dosarela depuse la Bz au fost echivalate la Universitatea ,,Valahia” de la Targoviste.Cine doreste sa verifice,sa caute la DPPD.Mie mi s-au echivalat studiile.

  6. As dori sa mai intreb daca I.S.J. Buzau sau alta institutie elibereaza vreun document care sa ateste echivalarea,pentru a-l prezenta la scoala pentru modificarea salariului .
    Va multumesc.

    • Ce fel de echivalare? Daca va referiti la echivalarile realizate in baza Ordinului 5553/2011, atunci trebuie sa va adresati universitatii unde au fost trimise (la ISJ exista tabele cu acestea).

  7. Buna ziua,din nou! In urma discutiei cu dvs,am sunat la Rectoratul Univ. Valahia si mi s.a spus ca se elibereaza atestatele pt cei carora li s-au echivalat studiile.Cine doreste informatii suplimentare,sa sune la Biroul acte studii,de la Rectoratul Univ. Valahia.
    Numai bine!

  8. As dori sa stiu daca aveti noutati in legatura cu dosarele care au fost trimise spre echivalare in anul scolar 2011-2012.Ma refer la OMECTS 5484 .Stiu ca au fost evaluate si aprobate ,dar cand primim atestate .Stiti ceva?

  9. Domnule inspector, va rog sa-mi comunicati daca pentru dosarul de echivalare raman valabile documentele solicitate prin procedura ISJ Buzau nr. 421/ 18.01.2012 sau solicitati alte/si alte documente! Va multumesc!
    Cu stima!

  10. Daca am depus dosar de echivalare conf. OMEN 5484 si nu am primit nimic pana acum ,pot depune dosar si pt.
    OMEN nr. 5211/08 10 2013 ?Mentionez ca ,am terminat sc. postliceala
    Va multumesc.

  11. Buna seara. Si eu ma aflu in aceeasi situatie. Am depus dosar de echivalare a studiilor, am aparut pe lista ISJ Buzau a celor carora le-au fost aprobate dosarele, atunci facandu-se precizarea ca vor fi trimise listele catre minister pentru eliberarea atestatelor. Din pacate, de atunci nu a mai aparut nici o precizare. Unde ne putem interesa asupra rezultatului final?

    • Listele au fost trimise la Minister, dar dosarele au ajuns la universitatile unde s-a facut echivalarea; acolo trebuie sa va interesati. La noi puteti afla universitatea unde a fost trimis dosarul dumneavoastra.

      • Va multumesc pentru amabilitatea cu care mi-ati oferit informatiile. As dori, totusi sa aflu daca pentru a vedea la ce universitate a fost trimis dosarul meu trebuie sa vin la inspectorat sa ma interesez. Va multumesc anticipat.

  12. Buna seara!!!
    Am depus dosar de echivalare pe 20.11.2013. Unde gasim lista care cuprinde cadrele didactice care îndeplinesc/nu îndeplinesc conditiile de echivalare pe baza ECTS/SECT a învățămantului de scurta durata cu ciclul I de studii universitare de licenta?
    Mulțumesc!!!!

  13. Viorica Dascalu

    Am remarcat imediat postarea listei și am studiat-o. Mulțumesc!!! Totul corespunde.
    Ceea ce nu reiese din documentul de pe site e specializarea în care se face/s-a cerut echivalarea. Aici am avut mari probleme în urmă cu doi ani. Pedagogia învățămantului primar a fost înlocuita cu ingineria tehnologica. Va exista un document în care putem verifica și acest aspect?
    Mulțumesc anticipat!!!!

  14. Simona Haranita

    Buna seara. Am terminat Universitatea Tehnica de Constructii Buc. si as dori sa intru in invatamant,mentionez ca nu am modulul pedagogic efectuat. Am intrat pe site-ul Inspectoratului Scolar Buzau dar nu am gasit detalii. As avea nevoie de indrumari. Va multumesc anticipat.

  15. maria berende

    Am o intrebare //am terminat doua facultati //PSIHOLOGIE SOCIOLOGIE 4 ANI CU MODUL PEDAGOGIC II SI LITERE 3 ANI DE ASEMENEA CU MODUL -vreau sa stiu urmatoarele –dau examen de titularizare la romana in iulie 2014 , dar avand doar licenta se spune ca pot lucra doar la gimnaziu . normal ar fi sa pot lucra si la liceu daca mi s ar echivala studiile avand si modulul II , CE SA FAC , POATE MA LAMURITI UN PIC , DACA SE POATE FACE O ECHIVALARE SI IN CE CONDITII

Lasă un răspuns

