ECHIVALĂRI PE BAZA ECTS/SECT 2013-2014

Republicăm tabelul cu candidaţii înscrişi pentru echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului de scurtă durată cu ciclul I de studii universitare de licenţă. 

Descărcaţi  aici

Dosarele în care nu este specificată disciplina ce urmează a fi echivalată vor fi completate cu o fişă de înscriere al cărei model îl găsiţi aici 

Fişele de înscriere vor fi depuse la secretariatul ISJ Buzău pentru a primi număr de înregistrare.

Dosarele vor fi completate până vineri, 13 decembrie 2013. Dosarele incomplete sunt evidenţiate în tabel, în coloana Observaţii. 

About anthropos13

Profesor

Posted on 9 Decembrie 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Buna ziua, am depus doua dosare,de la Sc gimnaziala Luciu ,pt definitivarea in invatamant in sesiunea 2014, dar numele colegilor mei nu apare in tabel. Sunt trecuti doar cei cu dosare incomplete?

  2. Imi cer scuze, se regasesc in tabel.

  3. Constantin Mariana

    Buna ziua, ma numesc Constantin Mariana si tot nu apar in tabelul pt definitivat, cu toate ca dumneavoastra mi-ati spus ca s-a rezolvat problema. Pot participa la examen fara a fi inscrisa in acest tabel ??

  4. Buna ziua! Am sustinut si promovat examenul de definitivat in iulie 2013. Cum pot intra in posesia adeverinte/certificatului/orice act care sa justifice acest lucru?

  5. Viorica Dascalu

    Buna ziua!!!
    Am depus dosar de echivalare pe baza ECTS/SECT 2013 – 2014. Cum aflu unde a fost trimis dosarul pentru echivalare și dacă s-au echivalat studiile?
    Mulțumesc!!!

  6. Cosmina Serban

    Buna seara! Am depus dosarul in toamna 2013 pt echivalare de studii si am inteles, studiind calendarul, ca prin august se elibereaza adeverintele celor care indeplinesc conditiile pt aceasta! As dori sa stiu daca este adevarat ceea ce am spus mai sus si unde ar trebui sa intreb ca sa ma lamuresc! Multumesc!

    • Trebuie sa luati legatura cu centrul universitar unde a fost trimis dosarul pentru echivalare (va pot indica centrul universitar daca imi spuneti disciplina pentru care ati solicitat echivalarea).

  7. Cosmina Serban

    Am solicitat echivalarea de studii la Universitatea Valahia, cred, pentru profesor inv prescolar. Deci trebuie sa sun acolo? Daca da, spuneti-mi, va rog, si un nr de contact la care pot primi un raspuns! Multumesc mult! O zi buna!

  8. Buna seara! Am obtinut echivalarea de studii la Universitatea Valahia din Targoviste. Adeverintele, care tin locul atestatelor , au fost eliberate de aceasta institutie dupa data de 1 Septembrie. Eu am am ridicat adeverinta la data de 12 Septembrie. As dori sa stiu daca pot beneficia de drepturile salariale aferente acestei adeverinte incepand cu data de ! septembrie 2014 in conditiile in care aprobarea echivalarii a avut loc la data de 30.05. 2014 iar data ridicarii adeverintei este 12.09.2014. Va multumesc!

  9. Va multumesc!

  10. Buna seara! Pentru dosarele de echivalare seria 2014-2015 de unde putem descarca cererea pt. echivalare?

  11. Buna ziua,

    Ma aflu in acest tabel de echivalare la numarul curent 21. La Universitatea Valahia din Tirgoviste sunt pe lista de echivalare nr. 2511/20.03.2013 si pe lista de echivalare nr. 4305 din 30.05.2014. Atestatul de echivalare l-am dobandit in 03.11.2014. Imi puteti spune cu ce data se poate face salarizarea conform noii functii didactice?

Lasă un răspuns

